lunes, 8 de junio de 2009

Rosalía de Castro

Rosalía de Castro fue una poetisa gallega que escribió su obra durante en romanticismo español. Aquí os dejo unos poemas que ella escribió.

Este vaise y aquél vaise,
e todos, todos se van;
Galicia, sin homes quedas
que te poidan traballar.
Tés, en cambio, orfos e orfas
e campos de soledad,
e nais que non teñen fillos
e fillos que non ten pais.
E tés corazóns que sufren
longas ausencias mortás,
viudas de vivos e mortos
que ninguén consolarán.

Corre o vento, o río pasa.
Corren nubes, nubes corren
camiño da miña casa.
Miña casa, meu abrigo;
vanse todos, eu me quedo
sin compaña nin amigo.
Eu me quedo contemprando
as laradas das casiñas
por quen vivo suspirando.
Ven a noite..., morre o día,
as campanas tocan lonxe
o tocar da Ave María.
Elas tocan pra que rece;
eu non rezo, que os saloucos
afogándome parece
que por min tén que rezar.

Campanas de Bastabales,

cando vos oio tocar,

mórrome de soidades.

ROSALIA DE CASTRO.
Espero que os hayan gustado.
Raúl R.B.

No hay comentarios: